Reklamace zboží poškozeného přepravou

Při převzetí zboží od dopravce prosím pečlivě zkontrolujte stav obalu zásilky. Pokud je zjevně poškozený, nepřebírejte zásilku a informujte nás o tom bez zbytečných odkladů na e-mail [email protected]. Zašleme vám novou zásilku a reklamaci si s dopravcem sami vyřešíme.

Pokud zjistíte až po rozbalení zásilky, že obsah zásilky je poškozený přepravou, musíte reklamaci uplatnit sami u dopravce do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku nafoťte a obal nevyhazujte.

Reklamaci u Zásilkovny podejte prostřednictvím jejich on-line reklamačního formuláře .
Reklamaci u České pošty můžete uplatnit na jakékoliv pobočce. Musíte předložit zásilku v původním stavu, včetně vnějšího i vnitřního balení. Více informací naleznete na stránkách reklamace České pošty .
Reklamaci u kurýrní služby DPD nahlaste na reklamační stránce DPD

► Reklamace chybějícího nebo vadného zboží

Pokud zjistíte, že nějaké zboží chybí, i když je uvedeno na přiloženém daňovém dokladu, nebo má vadu, která není způsobena přepravou, kontaktujte nás prosím nejpozději do 48 hodin od převzetí na e-mail [email protected] a do předmětu uveďte "Reklamace."

Reklamované zboží nezasílejte bez předchozí domluvy. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme. Zboží nám pošlete na adresu naší provozovny Twint, s.r.o., Podkovářská 6, 190 00 Praha 9 nebo osobně doručte na adresu showroomu Aladine, Římská 12, 120 00 Praha 2.

K reklamaci prosím uveďte:

  • číslo dokladu o koupi (fakturu)
  • popis závady
  • kontaktní údaje
  • preferovaný způsob vyřízení reklamace

Záruční doba na naše výrobky je 24 měsíců. Pokud je na obalu dodávaného zboží nebo v přiloženém návodu uvedena lhůta k použití v souladu se zvláštními právními předpisy, záruční doba končí uplynutím této lhůty. V případě vzniku vady výrobku nám jej zašlete k reklamaci co nejdříve po jejím projevení. Reklamace výrobků, které byly používány po vzniku vady nebo byly neodborně opravovány, nebudou uznány.

Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k nám (provozovna, showroom) a končí vyřízením reklamace u nás.

Oprávněnou reklamaci vyřídíme výměnou zboží za nové, opravou, pokud bude možná, případně vrácením kupní ceny zboží. O způsobu vyřízení reklamace vás budeme informovat písemně v zákonné reklamační lhůtě.

► Odstoupení od smlouvy v rámci 14 dnů

Do 14 dnů ode dne dodání zboží máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. V této lhůtě nám prosím sdělte své rozhodnutí písemně na e-mail [email protected].

Zboží nám pošlete na adresu naší provozovny Twint, s.r.o., Podkovářská 6, 190 00 Praha 9 nebo osobně doručte na adresu showroomu Aladine, Římská 12, 120 00 Praha 2. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme

Vrácené zboží nesmí být poškozené, nejlépe v původním obalu, a nesmí vykazovat známky používání, opotřebení nebo částečného spotřebování.

Za bezvadné zboží vám vrátíme cenu zboží uhrazenou v době zakoupení, a to nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu. Při vrácení celé objednávky vám vrátíme i expediční poplatky ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy. Náklady na zaslání zboží na naši adresu neproplácíme.